مراجعین محترم؛
بدین وسیله توافق نامه سطح خدمات تارنمای شرکت برق منطقه ای مازندران به آگاهی عزیزان می رسد:
1- این تارنما مجهز به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی (در قالب خدمات لکترونیک) از طریق مراجعه به بخش خدمات الکترونیک ، رسیدگی به شکایات و پرسش و پاسخ و یا بخش ارتباط با ما را به صورت تمام و قت و در 7 روز هفته و 24 ساعت روز، دارا می باشد.
2- حوزه پاسخگویی - برای برقراری ارتباط با مدیرعامل و سایر مدیران سازمانی به قسمت ارتباط مستقیم با مدیرعامل ، و برای برقراری ارتباط سایر حوزه ها به بخش ارتباط با ما مراجعه فرمایید.
3- به محض ثبت درخواست سعی میگردد در کوتاه ترین زمان نتیجه پیگیری مطرح شده به متقاضی اعلام گردد .
4 - این تارنما در صورت برقرار بودن زیرساخت های لازم مخابراتی به صورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی میباشد. در صورت بروز هر گونه اشکال و نقض فنی به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد شد.
5- اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی، در اختیار عموم قرار نمی گیرد.
بیشتر:
دستورالعمل بروز رسانی پرتال شرکت برق منطقه ای مازندران