/ معرفی شرکت / بیانیه توافق سطح خدمات تارنما

بیانیه توافق سطح خدمات تارنما

معرفی شرکت

مراجعین محترم؛
بدین وسیله توافق نامه سطح خدمات تارنمای شرکت برق منطقه ای مازندران به آگاهی عزیزان می رسد:


1-  این تارنما مجهز به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی (در قالب خدمات لکترونیک) از طریق مراجعه به بخش  خدمات الکترونیک ، رسیدگی به شکایات و پرسش و پاسخ  و یا بخش ارتباط با ما  را به صورت تمام و قت و در 7 روز هفته و 24 ساعت روز، دارا می باشد.

2-  حوزه پاسخگویی -  برای برقراری ارتباط با  مدیرعامل و سایر مدیران سازمانی به قسمت ارتباط مستقیم با مدیرعامل ، و برای برقراری ارتباط  سایر حوزه ها به بخش ارتباط با ما مراجعه فرمایید.

3- به محض ثبت درخواست سعی میگردد در کوتاه ترین زمان نتیجه پیگیری مطرح شده به متقاضی اعلام گردد .

4 - این تارنما در صورت برقرار بودن زیرساخت های لازم مخابراتی به صورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی می‌باشد. در صورت بروز هر گونه اشکال و نقض فنی به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد شد.

5- اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی، در اختیار عموم قرار نمی گیرد.

 

بیشتر:

دستورالعمل بروز رسانی پرتال شرکت برق منطقه ای مازندران

 

 

بروز رسانی: 1396/11/10 - 09:31