یکی از مهمترین اهداف شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان به عنوان یکی از شرکت های زیر مجموعه مادر تخصصی توانیر، ارائه سرویس بهینه به ذینفعان، افزایش رضایتمندی مشتریان، تکریم ارباب رجوع و رعایت مفاد منشور حقوق شهروندی بوده است. در همین راستا، این وظیفه برای شرکت متصور است که نسبت به اخذ نظرات، پیشنهادات، انتقادات و شکایات مردم و صاحبنظران در حوزه صنعت برق، از طرق مختلف اقدام نماید.
- این شرکت خود را موظف می داند تا مقررات، بخشنامهها، آیین نامهها و دستورالعملهای ابلاغی را به اطلاع عموم رسانده و از طریق سامانه نظام پیشنهادهای شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان به آدرس pish.mazrec.co.ir نظرات و پیشنهادات شرکتها را که خود انعکاسی از نظرات صاحبنظران و مردم می باشد، پیرامون موارد مختلف جمع آوری و بررسی نماید. پس از دریافت نظرات، نسبت به اصلاح و سپس تصویب و اجرای آنها اقدام میشود.
- همچنین، این شرکت از طریق سامانه نظرسنجی های شرکت به آدرس www.mazrec.co.ir/votes اقدام به اخذ دوره ای نظرات مردم و ذینفعان در حوزه های مختلف مرتبط با خدمات شرکت مینماید.
- این شرکت در سامانه میز خدمات الکترونیک و از طریق خدمت ثبت شکایات نسبت به اخذ شکایات، انتقادات و پیشنهادات و همچنین درخواست های مردم در تمامی حوزه های مرتبط با خدمات صنعت برق اقدام مینماید. ضمنا در این سامانه برای هر یک از خدمات ارائه شده به شهروندان نظرسنجی مستقل به منظور افزایش کیفیت خدمات انجام میگردد.
- جهت ثبت نظرات خود در خصوص پیش نویس قوانین و مقررات به آدرس www.mazrec.co.ir/rules-vote مراجعه فرمایید.
- به منظور ثبت نظرات خود در خصوص پرتال اینترنتی شرکت به آدرس www.mazrec.co.ir/vote-portal مراجعه فرمایید.
- به منظور ارزیابی عملکرد هریک از کارکنان پاسخگوی شرکت، یک کد دو بعدی (QR Code) بر روی میز و درب اتاق شخص پاسخگو نصب گردیده که مراجعین محترم میتوانند با اسکن آن توسط تلفن همراه نسبت به ثبت امتیاز به شخص مورد نظر اقدام فرمایند.
