بیانیه توافق سطح خدمات تارنما

معرفی شرکت
چاپ

مراجعین محترم؛
بدین وسیله توافق نامه سطح خدمات تارنمای شرکت برق منطقه ای مازندران به آگاهی عزیزان می رسد:


1-  این تارنما مجهز به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی (در قالب خدمات لکترونیک) از طریق مراجعه به بخش  خدمات الکترونیک ، رسیدگی به شکایات و پرسش و پاسخ  و یا بخش ارتباط با ما  را به صورت تمام و قت و در 7 روز هفته و 24 ساعت روز، دارا می باشد.

2-  حوزه پاسخگویی -  برای برقراری ارتباط با  مدیرعامل و سایر مدیران سازمانی به قسمت ارتباط مستقیم با مدیرعامل ، و برای برقراری ارتباط  سایر حوزه ها به بخش ارتباط با ما مراجعه فرمایید.

3- به محض ثبت درخواست سعی میگردد در کوتاه ترین زمان نتیجه پیگیری مطرح شده به متقاضی اعلام گردد .

4 - این تارنما در صورت برقرار بودن زیرساخت های لازم مخابراتی به صورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی می‌باشد. در صورت بروز هر گونه اشکال و نقض فنی به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد شد.

5- اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی، در اختیار عموم قرار نمی گیرد.

 

بیشتر:

دستورالعمل بروز رسانی پرتال شرکت برق منطقه ای مازندران

 

 

بروز رسانی: 1396/11/10 - 09:31